fredag 30. juli 2010

Verdens beste salat!

OMG!
Jeg lagde nettopp verdens beste salat! Jeg lagde ekstra mye slik at det skulle bli nok til lunsj i morgen, men det ble det ikke....

Jeg har fortsatt ikke funnet kameraet mitt, så det blir en del mobilbilder...

Ingredienser:
- Spinat! (Takk til Siri og Mona på jobben!)
- Mais.
- Gulrot.
- Purreløk.
- Godt krydret sprøstekt bacon.
- Ristede pinjekjerner.

Tøm til slutt over litt av fettet etter baconstekingen som dressing.

Utrolig godt! Og litt flaut å si, men første gang jeg smakte spinat rått. Det var veldig deilig og friskt å ikke bruke verken ruccola eller isbergsalat, så dette ble en suksess!

2 kommentarer:

  1. OI! UKjent teritorium. Fersk spinat du brukte da eller? Må prøves=D Jeg liker verken ruccola eller isbergsalat!

    SvarSlett
  2. Forresten - Jeg kommer den 10. så da rekker vi kanskje å henge før han kommer også!

    SvarSlett