lørdag 11. februar 2012

Sånn kan det gå!

Det er bra man har instinktene i orden og dermed ikke faller ned hele trappa når man først faller. Det er så merkelig, men jeg tror jeg får mini-blackouts når jeg faller. Husker jeg skulle til å gå ned trappa, og i neste øyeblikk holder jeg meg fast i rekkverket for harde livet halvveis nede mens jeg prøver å stå på beina. Skummelt.

Her er min fredagsnatt og lørdags formiddag.


En hyggelig trillletur på legevakta før fredagsrushet satte inn.
Tusen takk til min kjære søster og svoger for bildene, trøsten og selskapet.

-Kom tilbake i morgen tidlig, sa de, fordi røntgen var stengt for natta.

Så ble jeg den stolte eieren av et par flunkende nye krykker. Greit å ha.



Så nå sitter jeg her da, med to ødelagt ankler og et forslått fotblad. Heldigvis ingen påviste brudd, men det gjør søren meg like vondt som om det skulle vært det.

Fordelen er jo at jeg får taxi til og fra jobb nå!

Hva har dere funnet på i helga da?

4 kommentarer:

  1. Hei Ida. Stakkars deg. Tante falt i trappa forrige helg saa jeg har og ett fotblad som er dobbelt saa stort som det andre!! problemet er sko som passer no.... Klem til deg fra tante Gunn Eva.

    SvarSlett
  2. Huff da, tante!
    Ja, det problemet har jeg også nå... :(

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei..håper du har mye med ullsokker da. :)slapp du med skrekken,eller?brakk du foten?venter på fortsettelsen da Ida,bilder&innlegg.
      God bedring Ida.

      Slett
  3. max uflaks da Ida=( God bedring!

    SvarSlett