lørdag 14. april 2012

Dagens kupp!

I dag var jeg og Heidi på vår vante bruktbutikkrunde her i Trondheim. Jeg ville bli med selv om jeg egentlig ikke har råd til kjøpe noe særlig.
Det var vel egentlig Heidi som først og fremst skulle ha noe, men det skulle vise seg at jeg ikke klarte å gå fra en nydelig benk/skjenk på den ene butikken vi var innom. (Heidi fant forresten et kjøkkenskap som var perfekt, og til 10 kr!)

Her ser dere mitt kupp!
En "gammel" skjenk til 60 kr!! 
Jeg tror egentlig ikke det er særlig gammel, men who cares? Den luktet gammelt før jeg vasket den, kanskje den har tilhørt en bestemor eller bestefar et sted.


Nærbilde av hankene.

Den passet perfekt uti gangen vår og det var veldig deilig å ha et ordentlig sted å putte alle skjerfene, vottene og annet småtteri som ligger og slenger.

Den er akkurat passe slitt i kantene, noe som gir den litt sjel synes jeg.

Hva synes dere?

2 kommentarer:

  1. Herre man kan virkelig finne mye fint for en billig penge ja! Ser jo ut som den passa perfekt =D Koselig og endelig møte deg igjen Ida! Alt for lenge mellom hver gang nå merker jeg

    SvarSlett
  2. Nice.. hvis du maler den hvitt ser det perfekt ut! men who cares ikke sant.. :)

    SvarSlett