lørdag 27. oktober 2012

Tips!

Har vært litt stille her inne i det siste, men jeg kommer sterkere tilbake i morgen. Jeg lover.

I mellomtiden kan jeg gi dere et lite kjøkkentips for dere late sjeler. Selv om jeg ikke liker egg var jeg i dag på Fretex og kjøpte meg en eggdeler.
Bruk den til å dele opp sjampinjong i perfekte skiver! Obs: anbefaler kun å bruke de eggdelerne som har metalltråder, hvis ikke kan det bli for mye motstand.

Jeg fant en som var "fin" og rød til bare 15 kroner.





På null komma niks er du ferdig!

God lørdag.

2 kommentarer:

  1. Smaaaaaaart og perfekte skriver! Jeg står alltid bare å river i stykker soppen over stekepanna jeg :P Håper du er frisk nå!

    SvarSlett
  2. Ja, jeg har hørt om dere som river opp soppen. Hadde aldri falt meg inn faktisk. Funker sikkert bra det også!
    Ja, nå er jeg endelig frisk! :D

    SvarSlett