søndag 14. juli 2013

Kerala Curry

God søndag, alle sammen!

Tenkte jeg skulle tipse dere om en god krydderblanding fra Santa Maria; Kerala Curry Spice Mix.

Det er ikke så ofte jeg bruker slike blandinger, men denne var faktisk ikke så verst! Jeg kjøpte den på tilbud på Ica for 10 kr...



I oppskriften skal du steke kylling og helle over krydderblandingen og en boks kokosmelk. Jeg tilsatte i tillegg frosne aspargesbønner og strimlet purreløk. (Det er nesten fysisk umulig for meg å spise en middag uten noen grønnsaker.)

Jeg kokte ris utenom, og hvis du føler for å være litt gæern så kan du gjøre risen gul ved å tilsette en spiseskje gurkemeie mens den koker.


Nam nam!
Ha fin fin søndag videre, folkens!

1 kommentar:

  1. Så veldig godt ut asså! Helt enig, det er klin umulig så og si med middag uten grønt. Til og med pizza! Er det gurkemeie som gir så godt smak til den typiske gule risen som man ofte får servert ute ja? Du, jeg tenkte på O'Learys en dag jeg, si i fra om du er keen. Det er vel sånn kjede som er ganske populær, er det ikke?

    SvarSlett